+36 28 545 505

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek
Hatályos: 2020. július 1-től.


1. Általános tudnivalók
1.1. Az Általános Szerződési Feltételek célja

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”) célja, hogy az www.agrosol.hu internetes oldalon működő webáruház által kínált termékek megvásárlásával kapcsolatos szabályokat rögzítse. 

1.2. Az Általános Szerződési Feltételek hatálya
Jelen ÁSZF a fentiekben megjelölt dátumtól visszavonásig hatályos. Az Agrosol 2000 Kft. fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor egyoldalúan módosíthatja. Az ÁSZF és annak módosítása a közzététel napjától hatályos. 

Jelen ÁSZF hatálya a Vállalkozó weblapján (www.agrosol.hu) és aldomain-jein történő jogviszonyokra terjed ki.

2. Szerződő felek
2.1. A webáruház üzemeltetője – a Vállalkozó

A webáruház üzemeltetője az Agrosol 2000 Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., melynek adatai a következők:

  • cégjegyzékszám: 13-09-087863
  • nyilvántartó bíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
  • székhely: 2100 Gödöllő, Szabadság út 60.
  • adószám: 12641020-2-13
  • telefonos elérhetőség: +36-28-545-505 (munkanapokon 7:30-17:00- ig)
  • telefax: +36-28-545-506
  • kapcsolattartó személy neve: Róth György
  • e-mail cím: godollo@agrosol.hu

Tárhelyszolgáltatója:
W3Host Bt.
BCM Iroda- és üzletház
1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (II. em. 2.60d)
http://www.w3host.hu

2.2. Vásárló
Aki a Vállalkozó hivatalos honlapján (www.agrosol.hu) keresztül bármilyen terméket vásárol és az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat tudomásul veszi, azt magára nézve kötelezőnek tekinti.

Tájékoztatjuk, hogy a webáruházban történő vásárlás esetén a Vállalkozó és Ön, mint Vásárló között szerződés jön létre. 

  • A szerződés nyelve: magyar
  • A Vállalkozó és a Vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra sem nyomtatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető.
  • A Vállalkozó nem rendelkezik a Vásárlókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexszel.

Tájékoztatjuk, hogy a www.agrosol.hu internetes oldalon működő webáruház által kínált termékek megvásárlása kizárólag egy megfelelő internet eléréssel rendelkező hardver eszközzel továbbá az arra telepített internet böngésző (pl. Firefox, Chrome) használatával, a jelen Általános Szerződési Feltételekben rögzített feltételek és eljárás betartásával lehetséges.

A Vásárló a Vállalkozó által üzemeltetett weboldalra belépve, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvasva az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el, ellenkező esetben nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.


3. Regisztráció/vásárlás
A Vásárló a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az abban foglaltakkal egyetért az adatkezelésekhez hozzájárul.

A Vásárló a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. A Vállalkozó kizárja felelősségét, amennyiben a Vásárló más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

A Vállalkozót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A Vállalkozót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Vállalkozónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

A Vásárló a vásárlással/regisztrációval kijelenti, hogy cselekvőképes, a rendelés megtételére jogosult. 
A Vásárló által a vásárlás/regisztráció során megadott adatait a Vállalkozó a vonatkozó adatvédelmi jogszabályok szerint megőrzi és harmadik személyeknek nem szolgáltatja ki. A Vásárló rendelés során megadott adatai a szállítást végző szolgáltató részére a kiszállítás érdekében, célhoz kötötten kerülnek átadásra.

Személyes adatok módosítása: A Vállalkozó biztosítja Vásárlói részére a személyes adatokban bekövetkezett változás módosításának/javításának lehetőségét. A személyes adatokat a Vásárló bármikor módosíthatja mindaddig, amíg a rendelésének véglegesítése nem történt meg.


4. A szerződés tárgyának lényeges jellemzői
A webáruház által kínált termékek kizárólag online, házhozszállítással/csomagpontos kiszállitással vagy személyes átvétellel rendelhetők meg.

A termékek mellett megtalálhatók azok részletes leírása, valamint a termékért fizetendő vételár. 

A termékekhez kapcsolódóan megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, illusztrációként szerepelnek. A Vállalkozó nem vállal felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete közötti eltérésért.

Az egyes termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a mindenkor hatályos törvény szerinti ÁFA összegét, de nem tartalmazzák a szállítással kapcsolatos költségeket.

A Vállalkozó az árváltoztatás jogát valamennyi termék esetében fenntartja. Amennyiben akciós ár kerül meghirdetésre, a Vállalkozó teljeskörűen tájékoztatja a Vásárlót az akció részleteiről és annak pontos időtartamáról.

Amennyiben a Vállalkozó legnagyobb körültekintése ellenére hibás ár kerül a webshop felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves (pl. a termék közismert árától jelentősen eltérő, vagy rendszerhiba miatt nullás) árra, a Vállalkozó felajánlja a helyes áron történő szállítást, ennek ismeretében a Vásárló elállhat a vásárlási szándékától.

A webáruház termékkínálatában előfordulhat, hogy egyes termékek (pl. növényvédőszerek, kártevőirtó szerek, túlméretes termékek) csak tájékoztató jelleggel szerepelnek. Ezen termékek kizárólag a Vállalkozó üzlethelyiségében személyesen vásárolhatók meg és vehetők át a termék megvásárlásához kapcsolódó feltételek (pl. jogszabály által előirt engedélyek/igazolások) teljesitése esetén. A termékekkel kapcsolatos tájékoztatót, engedélyköteles termékek esetén az engedély típusát (pl.: zöld könyv, kártevőirtó szakmához kapcsolódó engedélyek) a termékek melletti leírás tartalmazza.

A webáruházon kívüli, személyes vásárlással kapcsolatban az egyes telephelyek weblapon található elérhetőségein kaphat részletes tájékoztatást.


5. A rendelés menete
 A vásárló a weboldalra érkezve eldönti, hogy regisztrációval jelentkezik be a webshopba vagy regisztráció nélkül kezdi meg a vásárlást. 


5.1. Termékek kiválasztása
A Vásárló kiválasztja a megfelelő terméket, meghatározza a megvásárolni kívánt termék mennyiségét, majd a virtuális kosárba helyezi azt. Amennyiben a Vásárló további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot. A „ kosár megtekintése” gombra kattintva megtekintheti a kosár aktuális tartalmát, módosíthatja annak mennyiségét, törölheti annak egyes elemeit.

A mennyiség megadását követően a kosár tartalma automatikusan frissül. A „tovább” gombra kattintva véglegesíti a kosár tartalmát és ezt követően kerül sor a vásárlás további lépéseinek (szállitási, fizetési feltételek kiválasztása, a rendeléshez szükséges adatok megadása) elvégzésére. 


5.2. A Megrendelő információk megadása
A Vásárlónak két lehetősége van a fenti adatok megadására:

1. Már korábban regisztrált a webshopban, így csak felhasználói nevét és jelszavát megadva belép a webshopba és az ott már rögzített adatokkal rögzíti a megrendelést. Ebben a fázisban van lehetősége a Vásárlónak új számlázási cím megadására is.

2. Regisztráció nélkül vásárol, és megadja a vásárlói nevét, e-mail címét és telefonszámát, amelyre a Vállalkozó a vásárláshoz kapcsolódó információkat (rendelés/kiszállítás státusza, visszajelzések stb.) továbbitani tudja. 


5.3. Szállítási és fizetési mód kiválasztása:
A szállítási és számlázási cím kiválasztása után a Vásárló kiválasztja a szállítási és fizetési módot, melynek típusai a következők:

  • házhozszállítás
  • postapontos kiszállítás
  • csomagautomatához történő szállítás
  • postán maradó kiszállítás 

5.3.1. Szállítási mód kiválasztása
Webáruházunk megrendeléseit az MPL szállítja ki. A szállítás részleteit (különös tekintettel a szállítási költségekre, határidőkre, csomag-átvételi lehetőségekre és szállítási feltételekre) külön „szállítási feltételek” dokumentum tartalmazza, mely megtalálható weboldalunkon.


5.3.2. Fizetési mód kiválasztása
A megrendelt termékek fizetésére az alábbi lehetőségek kínálkoznak:

a)Készpénzes vagy bankkártyás fizetés a Vállalkozó üzlethelyiségében magyar forintban (HUF fizetőeszközben).

b)Fizetés utánvéttel: ha a megrendelt termék postai szállítással (házhoz szállítással vagy csomagpont) kerül kiszállításra belföldön, akkor lehetőség van arra, hogy a Vásárló a megrendelés végösszegét az átvételkor teljesítse készpénzben vagy bankkártyával. Az utánvétes fizetésért a Vállalkozó csomagonként nettó 252 Ft + 27 % áfa (bruttó: 320,04  Ft) utánvét díjat számít fel.

c)Bankkártyás fizetés a Vállalkozó által üzemeltetett webshop felületén (online bankkártyás fizetés) az alábbiak szerint:

Bankkártyás fizetés esetén a Vásárló a megrendelt termékek ellenértékét a megrendelés leadásával a SimpePay elektronikus fizetési felületén keresztül teljesíti. Az elfogadható bankkártya típusok: MASTERCARD, MAESTRO, VISA, VISA Electron.

A Vásárló hibájából eredően a jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Vállalkozó felelősséget nem vállal. Vásárló kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vásárló hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Vállalkozó semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal.

A Vállalkozó mind a sikeres, mind a sikertelen bakkártyás fizetés esetében értesítő e-mailt küld a Vásárló regisztráció során megadott e-mail címére. A sikeres megrendelés érdekében fontos, hogy Vásárló minden tranzakció esetében ellenőrizze elektronikus postafiókját.

A választott fizetési módtól a Vásárló kizárólag a Vállalkozó előzetes hozzájárulásával térhet el.


5.4. Megrendelés, megrendelés feldolgozása
A „rendelés beküldése” gombbal megtörténik a rendelés véglegesítése, ebben a pontban – a gombra kattintás előtt – még ellenőrizni lehet a megrendelés valamennyi adatát.

A Vásárló a rendelés véglegesítése előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba és javítani vagy törölni tudja a már megadott adatokat. 

A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés leadására a feldolgozási időn kívül is van lehetőség, úgy azok a megrendelések a következő munkanapon, de legkésőbb 48 órán belül feldolgozásra kerülnek. 


5.5. Megrendelés visszaigazolása, teljesítése
A Vásárló megrendelését a Vállalkozó a megrendelés beérkezését követően e-mail útján automatikusan visszaigazolja, ami még nem minősül ajánlattételnek. A megrendelés végleges visszaigazolására az automatikus visszaigazolást követő 48 órán belül kerül sor, a Vásárló által a regisztráció során megadott e-mail-címre küldött értesítéssel. A szerződés a Vállalkozó és a Vásárló között, a megrendelés elektronikus úton történő végleges visszaigazolásával, a visszaigazolásban megjelölt tartalommal jön létre. 

A Vállalkozó a végleges visszaigazolást követően külön e-mailben közli a Vásárlóval a megrendeléssel kapcsolatos szállítási/átvételi információkat. 

Amennyiben a visszaigazolás a Vásárló megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül a Vásárlóhoz nem érkezik meg, a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

A Vállalkozó kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg a Vásárlóhoz időben, mert a Vásárló hibás e-mail címet adott meg a regisztráció során vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége/neki felróható egyéb technikai hiba miatt nem tud üzenetet fogadni.

Az általános teljesítési határidő: raktáron elérhető termékek esetén 1-3 munkanap + a kézbesítésre történő átadás időszükséglete.

A Megrendelés módosítása, visszavonása: A megrendelés módosítását a Vásárló az 2.1. pontban megadott elektronikus levelezési címen vagy telefonon, a megrendelés elküldését követő 48 órán belül, de legkésőbb a megrendelés végleges visszaigazolásáig teheti meg. 

A Vásárló a megrendelés visszavonására nyitva álló határidőn túl kizárólag – az ÁSZF 8. pontjában rögzített feltételek szerinti – elállási jog gyakorlására jogosult. A határidőn túl beérkezett visszavonási nyilatkozatot a Vállalkozónak nem áll módjában elfogadni.

Ha a Vállalkozó a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni vagy a Vásárló által megfizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.


6. Kézbesítés
A megrendelt termékeket valamennyi fizetési mód esetén a futárszolgálat igénybevételével szállítjuk ki a Vásárló által megadott szállítási címre.
Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta Zrt MPL futárszolgálatával teljesíti.


Szállítási díjak a csomagsúlyok tekintetében (bruttó ár, HUF):

Szállítási díjak  Csomagautomata/
postapont
Postán maradó Címre
0-4,5 kg 1300 Ft 1300 Ft 1750 Ft
4,5-9 kg 1550 Ft 1550 Ft 1850 Ft
9-14 kg 1650 Ft 1650 Ft 2150 Ft
14-19 kg 1750 Ft 1750 Ft 2250 Ft
19-24 kg - 2300 Ft 2650 Ft
24-29 kg - 2450 Ft 3150 Ft
29-34 kg - - 4950 Ft
34-39 kg - - 5250 Ft

Az árak csomagonként értendőek és tartalmazzák az áfát.

A házhoz szállítás, illetve a postapontos kiszállítások részletes szabályai a Magyar Posta Zrt. honlapján, a küldemény érkezése menüpontban érhetők el: https://www.posta.hu/ 

Amennyiben a Vásárló megrendelése során az utánvétes fizetési módot választotta, de a vételár kifizetése nem történt meg, a vételár kifizetésének elmaradása miatti csomag visszaszállítási díjat a Vállalkozó jogosult a Vásárlóra terhelni. A meghiúsult kézbesítés esetén a megrendelés a Vállalkozó rendszeréből automatikusan törlődik. 

Amennyiben a termék a visszaigazolásban megjelölt időpontig nem érkezik meg a Vásárlóhoz, úgy javasolt a Vállalkozót értesíteni a megadott elérhetőségek valamelyikén.


7. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás
Hibás teljesítés: a Vállalkozó (kötelezett) hibásan teljesít, ha a megvásárolt termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban előírt minőségi követelményeknek. Nem beszélünk hibás teljesítésről, ha a termék jogosultja a szerződéskötés időpontjában a hibát ismerte vagy ismernie kellett volna. 


7.1. Kellékszavatosság
Hibás teljesítés esetén a Vásárló a termék kézbesítésének időpontjától számított kétéves elévülési határidőn belül érvényesítheti szavatossági jogait a Vállalkozóval szemben, a 2013. évi V. törvény (Ptk.) rendelkezéseinek megfelelően.

A Vásárló választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kijavítást, kicserélést kérhet, kivéve, ha a Vásárló által kiválasztott igény teljesítése lehetetlen vagy a Vállalkozó számára más igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben a Vásárló a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Vállalkozó költéségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy végső soron a szerződéstől is elállhat. 

A Vásárló az általa választott kellékszavatossági jogról a másikra térhet át, ekkor azonban az áttérés költségét maga viseli, kivéve, ha az indokolt volt vagy arra a Vállalkozó adott okot.

A kellékszavatossági igény érvényesítésének határideje:

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A Vásárló a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A Vásárló kellékszavatossági igényét a Vállalkozóval szemben érvényesítheti. 


7.2. Termékszavatosság
Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vásárló - választása szerint – a 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Termékszavatossági igényét a Vásárló a terméknek a gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

- a termékhibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.


7.3. Jótállás
Hibás teljesítés esetén a Vállalkozó, a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben meghatározott termékek vonatkozásában jótállásra köteles. A Vállalkozó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.


8. Elállási jog
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a Vásárló és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Vásárló 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Ha a Vállalkozó a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

A Vásárló az elállási jogát gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében meghatározott nyilatkozat-minta útján.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

A Vásárló a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. A termék visszaküldésének költségét a Vásárlónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését. Az elállási jog gyakorlása esetén a Vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.

Nem illeti meg az elállási jog a Vásárlót olyan egyedileg gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, szereztek be vagy személyére szabtak.

A Vásárló szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát:

  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

Vállalkozó a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Vásárló részére.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Vásárló köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Vállalkozó részére történő megküldésétől számított maximum 14 napon belül, az eredeti csomagolásban visszaküldeni vagy személyen átadni. 

A visszatérítést a Vállalkozó mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy a Vásárló bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni).
Amennyiben a Vásárló élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a Vállalkozó elérhetőségeinek valamelyikén írásban, telefonon, vagy akár személyesen is. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el a Vállalkozó. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza.

A Vásárló elállási jogával csak termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használat mértékéig élhet.


9. Részrendelés és részszállítás
Amennyiben - több termék együttes megrendelése esetén - a rendelt termékek közül valamelyik, a vállalt szállítási határidőn belül nem állna rendelkezésre, úgy a Vállalkozó a megrendelést jogosult több részletben kiszállítani. Ebben az esetben a szállítási költséget csak egyszer számítja fel. Ilyen esetben a részszállításról a Vásárló által megadott elérhetőségeken: preferáltan e-mail, telefon előzetesen értesítjük. 

A Vásárló a megrendelés leadásakor a megjegyzés rovatban tüntetheti fel, ha a megrendelt termékeket más-más időpontban kéri kiszállítani. Ebben az esetben a kiszállítás díját teljesítésenként (többször) számítjuk fel.


10. Panaszkezelés
Webáruházunk célja, hogy valamennyi rendelést megfelelő minőségben, a Vásárló teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel, illetve annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszának benyújtására az alábbi elérhetőségek valamelyikén van lehetőség:

  • panaszügyintézés helyszíne a Vállalkozó telephelye: 2100 Gödöllő, Szabadság út 60.
  • levelezési cím: 2100 Gödöllő, Szabadság út 60.
  • telefonos elérhetőség: 06 28 545 505
  • e-mail: godollo@agrosol.hu

A Vásárló kizárólag a webáruházban vásárolt áru forgalmazásával, valamint az értékesítéssel közvetlen kapcsolatban álló Vállalkozói magatartásra, tevékenységre vagy mulasztásra vonatkozóan tehet szóban vagy írásban panaszt a Vállalkozónál. A webáruház működésével, a megrendelés leadásával, valamint a termékkel kapcsolatos általános tájékoztatás kérése nem minősül panasznak.

A Vásárló által tett személyes szóbeli panaszt a Vállalkozó azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Amennyiben a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Vállalkozó a panaszról, valamint az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelynek egy másolati példányát a Vásárló részére átadja/megküldi.

Az írásbeli panaszt – ideértve az elektronikus úton tett panaszt is - a Vállalkozó a panasz beérkezését követő 30 napon belül írásban érdemben megválaszolja és azt a Vásárlóval közli. A Vásárló által benyújtott panasz elutasítása esetén adott választ a Vállalkozó indokolni köteles.

A jegyzőkönyv kötelező tartalmi elemeire, a panasz elutasítása esetén igénybe vehető jogorvoslati lehetőségekre továbbá a panaszra vonatkozó egyéb előírásokra vonatkozó szabályozást a Vásárlóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény tartalmazza.

A Vásárló panaszának elutasítása esetén a lakóhelye, illetve tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat. A békéltető testülethez fordulás lehetősége kizárólag abban az esetben illeti meg a Vásárlót, amennyiben a vita rendezését Vállalkozással megkísérelte, azonban annak közvetlen rendezése sikertelen maradt. A békéltető testület eljárása a Vásárló kérelmére indul, amelyet a Vásárlónak írásban (levél, távirat, távgépíró, telefax, e-mail üzenet) a békéltető testület elnökének címezve kell benyújtania.

A békéltető testületek elérhetőségét az alábbi linkre kattintva érhetik el:
http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Online adásvétellel összefüggő, határon átnyúló Vásárlói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

A Vásárló panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybevétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a Vásárló az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr


11. Szerzői jogok
A www.agrosol.hu weboldal szerzői jogi műnek minősül, így tilos az agrosol.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Vállalkozó írásos hozzájárulása nélkül.

A Vállalkozó weboldaláról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet. Vállalkozó fenntartja minden jogát weboldalának minden elemére, domain- és aldomain neveire és reklámfelületeire vonatkozóan. 

Tilos az agrosol.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek visszafejtése, felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létrehozása; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel az agrosol.hu weboldal része módosítható vagy indexelhető.

Az agrosol.hu név szintén szerzői jogi védelmet élvez.


12. További tudnivalók
Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben az alábbiakban felsorolt jogszabályok mindenkor hatályos állapota az irányadó:

  • a 2013. évi V. törvény, a Polgári Törvénykönyvről,
  • a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet, a Vásárló és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól,
  • a 2001. évi CVIII. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről,
  • a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról,
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a Vásárló és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  • 1997. évi CLV. törvény a Vásárlóvédelemről

 

Készült: Gödöllő, 2020. június 12.